Červen měsíc audioknih - sleva 30%

01.06.2020

Přeji všem krásný červen! Jak už jste mohli poznat z názvu článku, právě červen je měsícem audioknih. Doufám, že ho společně se mnou a Audiotékou oslavíte tím, že si nějaké skvělé příběhy v audioverzi poslechnete. Tento měsíc se nese ve znamení emocí, já tento článek budu každý týden až do konce měsíce aktualizovat a vždy vám sepíšu mojí emoci u konkrétní audioknihy, na kterou bude platit můj specialní kód, který vám u nákupu audioknihy sníží cenu o 30%. Audiotéka má na svém e-shopu také výběr audioknih, které si můžete poslechnout jen za 99 Kč. Na výběr těchto titulů se můžete podívat přes fotografii níže, stačí na ní kliknout. 

Můj výběr s emocemi
1. týden - Hunger Games: Aréna smrti
 

emoce: napětí 

Kdo by neznal Hunger Games, je to jedna z nejoriginálnějších sérií a samozřejmě je plná akce a zvratů. Musím se přiznat, HG jsem jako film neviděl, v knižní podobě nečetl, ale právě poslouchal audioknihu, která byla skvělá, i díky velmi dobré interpretaci Terezy Bebarové. No a jakou emoci ve mně příběh vzbuzoval? Jednoznačně napětí, myslím, že to mám s některými z vás úplně stejně, u tohoto žánru se nedá skoro ani dýchat, konkrétně tedy u knih Suzanne Collinsové. 

Speciální kód na 30% slevu: EMOCEODPATRIKA (ten se zadá v nákupním košíku na e-shopu) 
Audiokniha HG: Aréna smrti k zakoupení zde.  

2.týden - Země příběhů: Kouzelné přání
emoce: nadšení 
 
To bych nebyl já, kdybych někde nedoporučil Zemi příběhů. Je totiž skvělá a to také v audioverzi. Navíc jí čte Aleš Procházka, dabér Snapea! Při poslechu jsem cítil nadšení, protože jsem vždy rád, když se můžu vrátit do mého oblíbeného knižního světa. 

Speciální kód na 30% slevu: EMOCEODPATRIKA (ten se zadá v nákupním košíku na e-shopu) 
 
Audiokniha Země příběhů k zakoupení zde. 

3. týden - Vrány
emoce: smutek

Červen a tudíž i akce od Audiotéky se blíží ke konci a já tu pro vás mám poslední dva tipy na audioknihy. Tím předposledním tipem jsou Vrány, příběh, který ve vás zanechá spoustu pocitů, u mě tedy převážně smutek. Je to velmi silný příběh o dvanáctileté Báře, která nemá dobrý vztah se svou matkou a jejich konflikt se neustále prohlubuje. 💔

Speciální kód na 30% slevu: EMOCEODPATRIKA (ten se zadá v nákupním košíku na e-shopu) 

Audiokniha Vrány k zakoupení zde.

4. týden - Ogilvy o reklamě v digitálním věku
emoce: zvědavost 

 
A jako poslední mám pro vás tip na audioknihu Ogilvy, která ve mně vyvolává zvědavost, jelikož mě zajímá, jaké nové informace se při poslechu dozvím! Pokud se zajímáte o marketing/reklamu, doporučuji si Ogilvy poslechnout.

Speciální kód na 30% slevu: EMOCEODPATRIKA (ten se zadá v nákupním košíku na e-shopu)

Audiokniha Ogilvy o reklamě v digitálním věku k zakoupení zde.

Přeji krásný poslech! Kód platí do 30.6.2020.

Můj Instagram: @bookbypatrik

© 2021 Všechna práva vyhrazena. Bookbypatrik (Patrik Kříž) 
Vytvořeno službou Webnode Cookies
Vytvořte si webové stránky zdarma! Tento web je vytvořený pomocí Webnode. Vytvořte si vlastní stránky zdarma ještě dnes! Vytvořit stránky