Další kniha podle seriálu? RECENZE: Stranger Things temný experiment

16.08.2019

Ahoj, knihomolové! Do ruky se mi dostal preguel k seriálu Stranger things, a to Temný experiment od spisovatelky Gwendy Bond. Kniha mě opravdu moc bavila a doufám, že vás svou recenzí na knihu nalákám. Teď na mém instagramu probíhá soutěž právě o Temný experiment, tak se můžete zapojit. https://www.instagram.com/bookbypatrik

Stranger Things temný experiment

Autorka: Gwenda Bond

Nakladatelství: Fobos

Počet stran: 320

Rok vydání: 2019

Žánr: sci-fi

Moje hodnocení: 5/5

ANOTACE

 Tajemná laboratoř. Zlověstný vědec. Temný experiment.

Pokud si myslíte, že znáte pravdu o matce Eleven, tak se připravte, že vám tenhle prequel vyrazí dech.

Je léto roku 1969. Strach a rozbroje zasahují mladé Američany - doma i v zahraničí. Terry Ives studuje na univerzitě v srdci Indiany - daleko od předních linií války ve Vietnamu nebo ohnivých protestů ve Washinghtonu.

Svět se mění a Terry to nechce sledovat z povzdálí. Přihlásí se proto jako testovací subjekt do vládního experimentu s kódovým označením MKULTRA, který probíhá v malém městečku Hawkins . Neoznačené dodávky, vzdálená laboratoř někde hluboko v lese, látky, které mění lidskou mysl... a tajemství, jemuž Terry musí nutně přijít na kloub.

Za stěnami Hawkinsonovy laboratoře a pronikavým pohledem jejího ředitele - doktora Martina Brennera - se skrývá větší tajemství, než si Terry vůbec dokáže představit. Aby ho dokázala odhalit, bude potřebovat pomoc svých spolupracovníků, včetně jednoho tak tajemného, že nikdo ani netuší o jeho existenci - mladá dívka s nadpřirozenými vlastnostmi a číslem místo jména: 008.

Uprostřed stoupajícího napětí, které přináší nové desetiletí, začala válka, jejímž bojištěm je lidská mysl.

-----------MŮJ NÁZOR---------------

Kdyby nevyšla kniha Temný experiment, tak bych ani nezačal seriál Stranger Things sledovat. Když jsem se totiž dozvěděl, že tato kniha má vyjít, tak asi měsíc před jejím vydáním jsem na seriál začal koukat. Stejně jako seriál mě kniha vtáhla do děje už od začátku. Bylo opravdu zajímavé číst knihu, když předem vím, co se hlavní hrdince nakonec stane. Podle anotace už víte, že příběh je o matce Eleven, Terry. Bylo super se dozvědět další odpovědi na moje otázky ze světa Stranger Things, ale některé otázky ještě kniha přidala. Kamarády Terry jsem si hned oblíbil, za to dr. Brenner mi byl ještě více nesympatický než v seriálu. Jelikož je to prequel, tak knihu si může přečíst i ten, kdo seriál neviděl. Autorka napsala knihu velmi dobře a čtivě. Moc mě bavila i ta atmosféra doby, kdy se kniha odehrává. Temný experiment moc doporučuji a hodnotím ji 5/5. Za poskytnutí knihy na recenzi a za hrneček moc děkuji Knihy Dobrovský. Pokud i  vy chcete hrnek z obrázku, je z Posters.


© 2021 Všechna práva vyhrazena. Bookbypatrik (Patrik Kříž) 
Vytvořeno službou Webnode Cookies
Vytvořte si webové stránky zdarma! Tento web je vytvořený pomocí Webnode. Vytvořte si vlastní stránky zdarma ještě dnes! Vytvořit stránky