Knižní předsevzetí na rok 2020

30.12.2019
Ahoj, knihomolové! Vítám se u nového článku, tentokrát bude o knižních předsevzetích. Na rok 2020 bych si jich chtěl dát více, protože v roce 2019 jsem si dal jen jedno, a to tzv. reading challenge, což znamená, že jsem si stanovil počet knih, které bych chtěl v tom daném roce přečíst. Letos jsem si stanovil počet 50 knih, které se mi podařilo překročit, protože jsem přečetl 100 knih. Vůbec jsem netušil, že tolik knížek přečtu, takže jsem rád, že se mi to podařilo. Tak a teď už pojďme k tomu, jaké předsevzetí jsem si na rok 2020 stanovil.
1. Reading challenge
Samozřejmě si chci dát další čtecí výzvu. Přemýšlel jsem nad tím, jaký počet knih si do výzvy stanovit. I když jsem jich letos přečetl hodně, tak si výzvu sto knih dávat nebudu. Dám si výzvu 80 knih a doufám, že i tuto hranici stejně jako letos překonám.
2. Re-reading
V roce 2020 bych si chtěl dát také nějaké re-readingy, tedy bych si chtěl přečíst nějakou knihu nebo sérii, kterou už jsem četl, ale chtěl bych si ji přečíst znovu, tedy podruhé. Chtěl bych si dát re-reading některých dílu z Harryho Pottera či Země příběhů nebo některou ze seberozvojových knih.
3. Protřídění knihovny
Moje knihovny už jsou skoro všechny zaplněné, tak si chci knihovny trochu protřídit. Buď knihy pak někam/někomu daruji nebo o ně uspořádám soutěž. Je super, když se jedna kniha dostane k více čtenářům.
4. Už konečně dočíst knihy, které mám doma dlouho
Některé knihy mám doma opravdu dlouho nepřečtené, protože jsem musel dát přednost jiným, ale chtěl bych si je už konečně přečíst. Jsou to převážné další díly sérií, jako Nimbus, Wildcard, Faja nebo třeba Milion světů s tebou.Také bych už chtěl přečíst Šest vran a Prohnilé město, Projekt Kronos a Kronovy děti nebo dočíst sérii Dvůr trnů a růží.
5. Číst více v AJ
V roce 2020 bych chtěl také začít více číst v angličtině. Letos jsem v AJ přečetl jen Pumpkinheads a kousek z knihy All Wrapped Up for the Holidays.
To by bylo snad všechna knižní předsevzetí, který bych chtěl splnit. Možná mě ještě něco napadne, tak to kdyžtak doplním. Budu rád, když mi do komentářů napíšete, jaká předsevzetí jste si dali vy.
© 2021 Všechna práva vyhrazena. Bookbypatrik (Patrik Kříž) 
Vytvořeno službou Webnode Cookies
Vytvořte si webové stránky zdarma! Tento web je vytvořený pomocí Webnode. Vytvořte si vlastní stránky zdarma ještě dnes! Vytvořit stránky