Naprosto pozoruhodná věc je opravdu naprosto pozoruhodná - RECENZE

23.12.2019
Ahoj, knihomolové! V rámci Knihománie vyšla Naprosto pozoruhodná věc, na kterou jsou docela rozdílné recenze, ale já se přikláním ke kladnému názoru. Knihu si můžete zakoupit na e-shopu https://www.knihydobrovsky.cz, kterým také děkuji za poskytnutí knihy na recenzi. (Spolupráce)

Naprosto pozoruhodná věc
Autor: Hank Green
Nakladatelství: Fobos
Rok vydání: 2019
Počet stran: 328
Moje hodnocení: 5⭐️/5⭐️


ANOTACE
Třiadvacetiletá April Mayová se ve tři ráno potuluje po New Yorku, když vtom narazí na obří sochu. Zaujme ji její vzhled a zpracování - vypadá jako třímetrový Transformers v samurajském brnění. Spolu se svým nejlepším kamarádem Andym natočí se sochou video, které pak Andy nahraje na YouTube, když se na druhý den ráno probudí, je z videa senzace a její život je vzhůru nohama. Šíří se zprávy, že se Carlové objevili v tuctech měst po celém světě od Pekingu až po Buenos Aires, a April se jako první člověk, který je zdokumentoval, ocitne v centru obrovského, mezinárodního mediálního zájmu.

 

Můj názor
Jak už jsem zmiňoval v názvu článku, tak Naprosto pozoruhodná věc je opravdu naprosto pozoruhodná, což je věta, kterou psalo hodně lidí, ale podle mě je opravdu výstižná a ke knize se toto popsání hodí. Podle mě se kniha hodně těžce hodnotí, protože bylo v knize tolik zvláštních a pozoruhodných věcí, že ještě dva týdny po dočtení nemám všechny svoje myšlenky z knihy tak úplně srovnané.😄 Líbilo se mi, že kniha pojednává o skutečném problému sociálních sítí, ale zároveň jsou v knize různé sci-fi prvky, což spolu vlastně nesouvisí, ale Hank Green to skvěle podal. Konec knihy byl opravdu zvláštní, doufám, že jsem ho správně pochopil. Kniha je opravdu něco nového a něco, co jsem ještě nikdy nečetl. Naprosto pozoruhodnou věc vám určitě doporučuji, ale chápu, že se někomu líbit nebude.
© 2021 Všechna práva vyhrazena. Bookbypatrik (Patrik Kříž) 
Vytvořeno službou Webnode Cookies
Vytvořte si webové stránky zdarma! Tento web je vytvořený pomocí Webnode. Vytvořte si vlastní stránky zdarma ještě dnes! Vytvořit stránky