RECENZE: Černé znamení

27.04.2019

Ahoj, knihomolové! Je tu nová recenze na knihu Černé znamení od Sebastiana De Castella, který byl na Humbooku a beseda s ním byla fakt hodně vtipná. Taky už bylo na čase, abych si knihu přečetl, protože už jí mám doma od října. Jak už jste si mohli všimnout na mém Instagramu @bookbypatrik, tak jsem pořádal společné čtení této knihy. A až knížlu dočte Marek, tak uděláme společný stream o Černém znamení. Ale teď už k recenzi! 

Černé znamení 

2.díl série Divotvůrce 

Autor: Sebastian De Castell 

Nakladatelství: Egmont

Počet stran: 360

Rok vydání: 2018 

Žánr: YA fantasy 

Moje hodnocení: 4/5

ANOTACE

Kellen opustil lid Jan'Tepu a v šestnácti letech se stal psancem. Teď se musí víc než kdy jindy spoléhat na svůj důvtip, aby přežil v zemi Sedmi písků. Chybí mu domov, rodina a Nephenie, kterou nepřestal milovat. Pak se ale potká se Seneirou, dívkou se zavázanýma očima ukrývající velké tajemství. Společně s Ferius se rozhodnou pomoct, jenže v sázce je víc, než oba tuší. Moc černého stínu sílí a Kellen má podezření, že za vším stojí jeho vlastní lid. 

------------------------------------------

Černé znamení bylo skvělé jako první díl Divotvůrce. Čtivé, vtipné, napínavé. I když jsem z toho nebyl úplně tak nadšený, že by to byla kniha roku, tak se mi líbila a je to fajn oddychovka. Na knize se mi hodně líbilo to, že hlavním postávám nešlo vše podle plánu, protože v jiných fantasy knihách jde hrdinům hned vše na první pokus. 

Postavy jsou prostě skvělé. Nejvíce mám rád kočkoveverku Reichise, protože je hodně vtipný a nejvíce mě pobavila scénka, kdy se Reichis koupal. 😂 Ještě bylo taky vtipné dohadování Kellena a Reichise. 

Takže pokud jste ještě sérii Divotvůrce nečetli, určitě začněte! Na tuhle knihu nemám žadnou výtku a proto byla i recenze takhle krátká, ale až dočtu Rebely vln a udělám na ně recenzi, ro teprve bude slohovka! Knihu Černé znamení hodnotím 4/5.




© 2021 Všechna práva vyhrazena. Bookbypatrik (Patrik Kříž) 
Vytvořeno službou Webnode Cookies
Vytvořte si webové stránky zdarma! Tento web je vytvořený pomocí Webnode. Vytvořte si vlastní stránky zdarma ještě dnes! Vytvořit stránky