RECENZE: Divotvůrce

Ahoj, knihomolové! Vítam vás u další recenze. Dnes je to recenze na knihu Divotvůrce od Sebastiana De Castella. Tak doufám, že se vám článek bude líbit!

Autor Sebastian De castell

Nakladatelství Egmont

Počet stran 408

Rok vydání 2017

Moje hodnocení 4,5/5

Kellena čekají 4 magické zkoušky, které musí udělat, aby z něj byl Divotvůrce. Jeho magie je ale slabá. Ví, že bude muset použít pár triků, aby nezneuctil svou rodinu a nestal se sha'tepským sluhou. Do města ale přijede záhadná cizinka Ferius Parfax, vyhnankyně, kterou musí uživit bystrý rozum a tři balíčky karet. A s kartami, které mu rozdal nemilosrdný osud, se Kellenovi bude hodit každá pomoc.

Knihu Divotvůrce jsem si koupil na Humbooku v říjnu, a štve mě, že jsem ji tak dlouho odkládal. Skvělý svět, postavy i příběh. Líbil se mi autorův styl psaní, který je hodně poutavý. Nechápu jak mohl autor vymyslet tak skvělé zvíře kočkoveverčáka. Kočkoveverčáka Reichse a Ferius Parfax jsem si oblíbil hned od začátku co se v knize objevili. Spolu s Kellenem jsou to moje nejoblíbenější postavy z knihy. Všechny postavy se mi docela líbili, až na Kellenovi nepřátele. A ten konec? Je mi fakt líto kočkoveverek! Ale asi to tak muselo dopadnout. Kniha se mi ale moc líbila a těším se na čtení 2.dílu Černé znamení. Knihu hodnotím 4,5/5

Já doufám, že se vám tahle krátká recenze líbila a snad si na moje doporučení Divotvůrce přečtete! Budu rád i za každý komentář pod tímto článkem.                                                                                Book by Patrik