RECENZE: Dvůr trnů a růží

05.01.2019

Ahoj! Je tu nový článek! Tentokrát je to recenze, které chci tady na blogu vydávat časteji. Tak doufám, že se vám bude bude líbit. 

Dvůr trnů a růží 

Autor: Sarah J. Maas

Nakladatelství : CooBoo

Počet stran : 433

Rok vydání : 2016

Moje hodnocení: 3/5

Když lovkyně Feyre zabije v lese vlka z Říše víl, z jejího domova ji odvleče zvláštní stvoření do Jarního dvoru. Ukáže se, že zvláštní stvoření je vznešená víla a Feyřina nenávist k němu se mění v lásku. Ve světě se šíří nákaza, která postihla všechny z Jarního dvoru a Feyre musí zachránit sebe i celý svět..

Rettelingy jsem skoro nikdy nečetl. Kniha Dvůr trnů a růží je na motiv Krásky a zvířete. Massová podle mě retteling zvládla dobře, i když v knize mi nějaké situace prřipomínaly i jiné pohádky. Jako třeba když Feyre musela vybírat čočku.  Kniha se mi líbila a těším se na pokračování, ale konec byl předvídatelný. Celkově knihu hodnotím 3/5. Takže pokud jste ji nečetli, tak vám ji moc doporučuji! 


Jinak doufám, že se vám recenze líbila a budu rád za každý komentář pod tímto článekm! Book by Patrik. 

© 2021 Všechna práva vyhrazena. Bookbypatrik (Patrik Kříž) 
Vytvořeno službou Webnode Cookies
Vytvořte si webové stránky zdarma! Tento web je vytvořený pomocí Webnode. Vytvořte si vlastní stránky zdarma ještě dnes! Vytvořit stránky