RECENZE: ILLUMINAE

18.07.2019

Ahoj, knihomolové! Je tu nová recenze, a to na knihu Illuminae. Kniha se mi líbila, takže vám jí moc doporučuji. 

ILLUMINAE

Autoři: Jay Kristoff a Amie Kaufman  

Nakladatelství: CooBoo

Počet stran: 599

Rok vydání: 2016

Žánr: sci-fi, young adult 

Moje hodnocení: 5/5 

ANOTACE

Dramatický příběh o přežití, ztrátě domova a bezmoci doprovází mimořádně originální grafické zpracování dokumentů, e-mailů, vojenských zpráv a novinových článků.

Píše se rok 2575 a korporátní těžební kolonie na planetě Kerenza IV je napadena korporací BeiTech. Obyvatele před útokem nikdo nevaroval, nikomu na nich nezáleží a pro BeiTech jsou jen potenciálním zdrojem problémů. Kady Grantová, její bývalý přítel Ezra a několik tisíc dalších lidí dokáže utéci díky intervenci lodě pozemské vlády Alexander. Jenže po celé planetě se šíří zmutovaná epidemie. Úniková flotila se snadno může stát pastí a jejich hrobem.

A jedna z lodí BeiTechu se přibližuje, rozhodnuta dokončit, co začali. 

----------MŮJ NÁZOR-----------

Po několika doporučení hodně lidí na Instagramu, jsem si konečně přečetl Illuminae. Taky jsem moc rád, že Jay Kristoff přijede na Humbook! 

Už od začátku mě příběh hodně bavil a nemohl jsem přestat číst. Je to opravdu čtivé a i když má kniha 600 stran, tak jí přečtete rychle. Je to i tím grafickým zpracováním, protože tam jsou rozhovory, e-maily a třeba na jedné stránce je někdy jenom jedno slovo nebo žádné. Opravdu zajímavé, originální grafické zpracování. Obálka je taky moc hezká, a i pod přebalem! Taky je v knize zajímavý způsob vyprávění. 

Taky mě moc bavily vtipné dialogy. Hlavní postavy jsou super. Postupem knihy jsem si je víc a víc oblíbil. Je tam dokonce i vztah, který je normální a není jen perfektní, jak to v některých knihách bývá. 

Je to hodně tlustá a těžká kniha, takže nedoporučuji jí někde tahat, radši jí čtěte doma. 😀 

Vůbec jsem netušil, že tam budou zombie a byl jsem docela překvapený, že se tam objevili. S tím se pojí i to, že tam hrozně moc lidí umíralo!  

Konec byl teda hodně překvapivý, už se těším na Geminu! Knihu Illuminae hodnotím 5/5 a moc knihu doporučuji. 


© 2021 Všechna práva vyhrazena. Bookbypatrik (Patrik Kříž) 
Vytvořeno službou Webnode Cookies
Vytvořte si webové stránky zdarma! Tento web je vytvořený pomocí Webnode. Vytvořte si vlastní stránky zdarma ještě dnes! Vytvořit stránky