RECENZE: Jmenuji se Orel

02.12.2019

Ahoj, knihomolové! Dnes jsem tu s recenzí na knihu Jmenuji se Orel, kterou si můžete zakoupit na https://shop.pravda.je/detska-literatura/jmenuji-se-orel/
Za poskytnutí knihy moc děkuji nakladatelství Kniha.je.😊 


Jmenuji se Orel
Autor:
 Romi Grey

Nakladatelství: Kniha.je
Rok vydání: 2019 
Počet stran: 80
Moje hodnocení: 5/5
ANOTACE 
Může kočka domácí jíst radši okurky než chytat myši? 

Může mít slepice ráda hlazení? A kolik vlastně snáší vajíček?
A vůbec, je možné, aby veverka jezdila na kocourovi s podezřelým jménem Gothaj? A co bobr? Žije v jižních Čechách?

Příběhy a postavičky této nerozsáhlé knížky vám mohou milí čtenáři připadat fantaskní. Vězte však, že autorka knihy má tyto bytůstky živoucí doma a opravdu se tak chovají. Žijí na jednom malém jihočeském dvorku. Paní, která se o ně stará, se rozhodla jejich dobrodružné životy sepsat, aby jejich osudy a především příběh svérázné slepice Orel, neupadl v zapomnění. 
———-MŮJ NÁZOR———-
Kniha Jmenuji se Orel je napsaná vtipně a čtivě s povedenými ilustracemi. Příběh se podle mě bude líbit všem, jak dětem, tak dospělým. Moc se mi líbí, že se kniha zabývá velkochovem slepic a dává tak čtenářům najevo, že je lepší, aby se vejce kupovali např. od místních farmářů. Jak už jsem zmiňoval, kniha je napsaná vtipně, ale slepice Orel je skutečná. Nejenže se u knihy pobavíte, ale také se zamyslíte nad tím, jak je strašné, jaký život mají slepice ve velkochovech. Tato publikace má smysl a jsem rád, že takové knihy vychází. Moje hodnocení: 5⭐️/5⭐️

© 2021 Všechna práva vyhrazena. Bookbypatrik (Patrik Kříž) 
Vytvořeno službou Webnode Cookies
Vytvořte si webové stránky zdarma! Tento web je vytvořený pomocí Webnode. Vytvořte si vlastní stránky zdarma ještě dnes! Vytvořit stránky