RECENZE: MNAZ2 Nevyzpytatelný

22.04.2019

Ahoj, knihomolové! Je tu nová recenze a to na knihu Moře nálezů a ztrát 2 Nevyzpytatelný od autorky Leny Valenové. Knihu si můžete zakoupit na https://lenavalenova.cz/more-nalezu-a-ztrat-eshop/ Ještě jednou děkuji autorce za zaslání knihy. 

Moře nálezů a ztrát 2 Nevyzpytatelný 

Autorka: Lena Valenová 

Nakladatelství: Beletris 

Počet stran: 240

Rok vydání: 2017 

Moje hodnocení: 4/5 

ANOTACE 

Pokračování úspěšného románu s mladými hrdiny, s až detektivní zápletkou, o tajemné minulosti a ztrátách i nálezech na cestě za pravdou.

Nikdy, opravdu nikdy neříkej: nikdy!

Toto úsloví platí v případě Eleny a Michaela trojnásob.

To, co pro Elenu začalo jako osobní pomsta, po příjezdu do New Yorku přerůstá v čistou zvědavost a touhu dozvědět se o Michaelovi pravdu. Postupně začíná odkrývat sedmnáct let starou záhadu. Tragédii rodiny, která během jedné noci přišla téměř o vše. Noci, která dramaticky zasáhla do osudů tří sourozenců.

Ale i Michael teď víc, než kdy jindy chce zjistit pravdu. Dokonce je ochotný se spojit i s těmi, které do té doby považoval za své nepřátele. A neváhá riskovat ani svůj život. 

--------------------------------------

Oproti prvnímu dílu byl druhý díl více čtivý a zajímalo mě, jak kniha bude pokračovat. Hodně se mi v knize líbily popisy minulosti a tak jsme se my čtenáři dozvěděli zase něco víc o Michaelovi a jeho rodině. 

Romantická linka, která se v knize objevila mě nepřekvapila, protože už jsem měl tušení, že se tam něco takového odehraje, ale já takové klišé opravdu moc nemusím. (O jaké klišé jde, vám ,, neřeknu", protože by to byl zásadní spoiler.) 

Všechny postavy v knize mi byly sympatické a dokonce i Michael, což jsem se docela divil, že už se nechová tak příšerně, i když se tak trochu choval i v tomto druhém díle, tak oproti 1.dílu se tu choval rozhodně lépe. 

Po konci knihy jsem byl hodně zmatený a já už se nemůžu dočkat na 3.díl, aby se mi ten konec objasnil! 

Kniha se odehrávala v New Yorku a to se mi hodně líbilo. Bavilo mě poznávat různé místa společně s postavami z knihy. A na konci knihy byl dárek, který si snad co nejdříve prohlédnu! 

Knížka se mi moc líbila a pokud jste ještě sérii nečetli, tak by jste to měli určitě napravit. Knihu hodnotím 4/5.

© 2021 Všechna práva vyhrazena. Bookbypatrik (Patrik Kříž) 
Vytvořeno službou Webnode Cookies
Vytvořte si webové stránky zdarma! Tento web je vytvořený pomocí Webnode. Vytvořte si vlastní stránky zdarma ještě dnes! Vytvořit stránky