RECENZE: Na dostřel

17.04.2019

Ahoj, knihomolové! Je tu nová recenze na knihu Na dostřel od Taylora Adamse. Na knihu jsem se hodně těšil, protože Není úniku byla skvělá kniha. I když Není úniku se mi líbila více. 

Na dostřel 

Autor: Taylor Adams

Nakladatelství: Kalibr

Počet stran: 256

Rok vydání: 2019

Moje hodnocení: 5/5

ANOTACE 

Mladí manželé James a Elle Eversmanovi projíždějí Mohavskou pouští vstříc novému životu. Nečekaně se jim porouchá auto a oni uvíznou uprostřed pustiny, bez vody, mobilního signálu a jakékoli šance na záchranu.

Z více jak kilometrové vzdálenosti je drží na mušce chladnokrevný a děsivě přesný odstřelovač. James s Elle jsou uvězněni za rozbitým autem a ze všech stran je obklopuje jen otevřené prostranství. Není kam se schovat ani kam utéct a nikdo nepřichází na pomoc. Dá se tohle vůbec přežít?

------------------------------------

Nevím proč, ale ze začátku jsem se do knihy nemohl začíst, což mi přišlo hodně divné, protože v knize Není úniku jsem nemohl přestat číst hned od začátku. Asi to ale bylo jenom mnou, protože asi po dvaceti stranách už jsem se od četby nemohl odtrhnout a zajímalo mě, jak bude příběh pokračovat. Stránky mi mizely pod rukama a bylo to hodně napínavé, což se samozřejmě u thrillerů má stávat. Všiml jsem si, že v každé autorově knize hrajou nějalou roli auta. Jsem zvědavý, jestli i v jeho třetí knize budou nějak auta figurovat. 

V knize bylo dobré, že jsem se dozvěděl, co si myslí odstřelovač a že jsem se dozvěděl, jaký je odstřelovač blázen. Jediné, co mi na knize vadilo, bylo to, že se odehrála nějaké situace a hned po tom postavy vzpomínaly na minulost a já jsem se pak v příběhu nemohl zorientovat. Určitě bych tam uvítal nějaké rozdělení odstavců, abych už nebyl tak zmatený. 

Příběh mi přišel trochu nereálný, ale moc mi to nevadilo. Kniha Na dostřel mě bavila, byla napínavá a těším se na další autorovu knihu. 


© 2021 Všechna práva vyhrazena. Bookbypatrik (Patrik Kříž) 
Vytvořeno službou Webnode Cookies
Vytvořte si webové stránky zdarma! Tento web je vytvořený pomocí Webnode. Vytvořte si vlastní stránky zdarma ještě dnes! Vytvořit stránky