RECENZE: Nejhorší děti na světě 3

22.06.2019

Ahoj, knihomolové! Je tu nová recenze na knihu Nejhorší děti na světě 3. Za poskytnutí knihy na recenzi moc děkuji obchodu Kosmas. Knihu si můžete zakoupit na https://m.kosmas.cz/knihy/259451/nejhorsi-deti-na-svete-3/

Nejhorší děti na světě 3 

Autor: David Walliams

Ilustrátor: Tony Ross

Nakladatelství: Argo

Počet stran: 288

Rok vydání: 2019 

Moje hodnocení: 4/5

ANOTACE 

Zdá se, že zásoby dětských prohřešků, ničemností, ba zlořádů ještě zdaleka nejsou vyčerpány. David Walliams je opět s humorem sobě vlastním zmapoval, zapsal a pak je předal Tonymu Rossovi, aby k nim nakreslil spoustu vtipných ilustrací. A ejhle, na světě je nová kniha deseti příběhů o nejhorších dětech. Poznáte Vejtahu Vítězslava, Panovačnou Patricii, Jedovatého Jošta a mnoho dalších. Ale nebojte, i oni dostanou, co si zaslouží!

„David Walliams je stále lepší a lepší.“ (Telegraph)

------------------------můj názor-----------------------

Chtěl jsem se vrátit do doby, kdy jsem takové dětské knihy četl, a proto jsem byl moc rád, že mi jí Kosmas poskytl na recenzi. Knihu Nejhorší děti na světě 3 jsem přečetl jedním dechem a moc se mi líbila. Ještě jsem totiž žádnou knihu od Davida Walliamse nečetl, ale jsem rád, že jsem začal touto knihou, která mě bavila. Autor opravdu píše hodně čtivě a myslím si, že tahle kniha se musí líbit každým dětem, protože pro děti tam bude několik legračních věcí, kterým se určitě zasmějí. Nejenže se děti budou smát, ale také si z knihy odnesou ponaučení, jak se mají chovat, což je podle mě hodně dobře. A jsem rád, že taky nějaký autor, který píše pro děti, poukazuje na problematiku chování dětí, protože se bohužel někteří takto chovají i v realitě. Kniha je obohacena nádhernými ilustracemi, které najdete na každé stránce. A obálka je taky hodně povedená! Určitě vám knížku moc doporučuji a podle mě si jí může přečíst kdokoli ať už je v jákemkoliv věku, protože kniha bude bavit všechny. Nejhorší děti na světě 3 hodnotím 4/5.


© 2021 Všechna práva vyhrazena. Bookbypatrik (Patrik Kříž) 
Vytvořeno službou Webnode Cookies
Vytvořte si webové stránky zdarma! Tento web je vytvořený pomocí Webnode. Vytvořte si vlastní stránky zdarma ještě dnes! Vytvořit stránky