RECENZE: Nenechám tě odejít

24.06.2019

Ahoj, knihomolové! Je tu nová recenze na knihu Nenechám tě odejít od autorky Chevy Stevens. Knihu si můžete zakoupit na https://www.megaknihy.cz/thrillery/345634-nenecham-te-odejit.html 

Nenechám tě odejít

Autorka: Chevy Stevens

Nakladatelství: Ocelot

Počet stran: 400

Rok vydání: 2019

Moje hodnocení: 4/5

ANOTACE

Před jedenácti lety uprchla Lindsey s dcerou Sophií před svým násilnickým manželem, který se ji pokusil zabít. Našla si nový domov, začala s podnikáním a snažila se odstřihnout od svého starého života. Myslela si, že unikla temné minulosti a že je v bezpečí. Po jedenácti letech je však exmanžel Andrew propuštěn z vězení a Lindsey se začínají dít strašidelné věci. Někdo se jí vkrade do domu, pokusí se otrávit psa a napadne jejího přítele. Andrew tvrdí, že to není on. Že se změnil. Může mu věřit? Nebo za útoky stojí někdo, kdo je Lindsey blíž než si sama myslí? A jak se může drobná lest, kterou Lindsey před lety provedla, změnit v její největší noční můru? Psychologický román Nenechám tě odejít popisuje rodinné drama založené na efektu motýlích křídel. Kniha zachycuje majetnickou lásku, která se jednoho dne vymkne kontrole. Román plný napětí s nečekanou zápletkou od kanadské autorky Chevy Stevens, která napsala řadu úspěšných thrillerů oceněných mezinárodními cenami. 

----------------můj názor----------------

Asi víte, že já thrillery čtu. I když ne tak často, ale vždy si nějakou thrillerovou knihu rád přečtu. Ke knize Nenechám tě odejít jsem se dostal díky Megaknihám, kterým moc děkuji, protože kniha se mi hodně líbila. Už ze začátku mě kniha upoutala, protože téma, které se v knize odehrává, jsem ještě v žádné jiné nečetl. Knížka se zabývá domácím násilím, vraždou, vztahy a mnohým dalším, což bylo hodně zajímavé, a někdy jsem opravdu tajil dech, hlavně tedy v dějové lince minulosti a taky na konci, který jsem přečetl jedním dechem, protože byl opravdu nabitý akcí. A jak už jste si všimli, v knize se střídá několik dějových linek, které mi vůbec nevadily a hlavně byly přehledné, takže se vůbec nemusíte bát, že by byly zmatené. Taky je kniha napsána ze dvou pohledů. Z pohledu Lindsey a Sophie. Bohužel jsem odhadl toho potížistu nebo potížistku (nechci spoilerovat), což se mi u žádného thrilleru ještě nestalo, ale ještě do půlky jsem to nevěděl, došlo mi to až nějak za půlkou.

Myslím si, že se i kniha Nenechám tě odejít se bude líbit i těm, kteří thrillery nečtou, protože se tam řeší i mnoho jiných záležitostí. 

Kniha byla opravdu napínavá, a někdy jsem byl nervózní, jestli to vůbec skončí dobře. Líbilo se mi, že se v knize i nějakým způsobem řeší psychika, takže mi to chvílemi připomínalo knihu od B.A.Paris. Taky se vůbec nebojte, že byste se u knihy nudili, každá stránka v knize mě bavila!

Pokud hledáte nějaký dobrý thriller, tak si určitě přečtěte Nenechám tě odejít, protože je opravdu dobrá. Knihu hodnotím 4/5.

 Jaký thriller vás v poslední době bavil?    

© 2021 Všechna práva vyhrazena. Bookbypatrik (Patrik Kříž) 
Vytvořeno službou Webnode Cookies
Vytvořte si webové stránky zdarma! Tento web je vytvořený pomocí Webnode. Vytvořte si vlastní stránky zdarma ještě dnes! Vytvořit stránky