RECENZE: Nyxia

10.05.2019

Ahoj, knihomolové! Je tu nová recenze na knihu Nyxia. Kniha se líbila a doufám, že si ji třeba na moje doporučení přečtete! Knihu můžete zakoupit na https://www.knihydobrovsky.cz/nyxia Knihám Dobrovský moc děkuji za poskytnutí knihy na recenzi. 

Nyxia 

Autor: Scott Reintgen

Nakladatelství: KingCool 

Počet stran: 392

Rok vydání: 2019

Moje hodnocení: 4,5/5

ANOTACE 

Nejmocnější zbraň. Nejvyšší cena. Vítěz bere vše. Nyxia - nejcennější látka ve vesmíru dokáže proměnit váš bídný život v lesk a slávu. Ale při pokusu o její získání můžete ztratit víc než jen čas. Troufnete si kvůli ní i zemřít?

Život Emmetta Atwatera rozhodně není procházka růžovou zahradou. Jeho matka bojuje s rakovinou, otec neustále pracuje, aby uživil rodinu. Jednoho dne se naskytne příležitost, jak rodinu navždy zabezpečit. Příležitost, která ho možná bude stát život. Přesto Emmet neváhá a přihlásí se do projektu Genesis 11, kde s dalšími chlapci a děvčaty z celého světa trénuje pro vesmírnou misi.

Pouze osm z nich bude vybráno pro cestu na planetu Eden, kde se nachází vzácná látka Nyxia, a získá bohatství a slávu. Jenomže cesta za vítězstvím je může stát život. Emmett se bude muset postavit tváří v tvář konečnému rozhodnutí: vyhrát za každou cenu, nebo najít způsob, jak bojovat a zůstat dobrým člověkem

------------------------------------

Velmi dobře napsaná kniha, je opravdu hodně čtivá. Pokud hledáte nějakou hodně dobrou fantasy, sci-fi, tak Nyxia je pro vás stejně jako pro mě dobrou volbou. Po velikém doporučování lidí na Instagramu, jsem se bál, že budu od knihy očekávat víc, ale nebyla to pravda. Knížka byla skvělá. 

Mám k Nyxii jen úplně jedinou výhradu. Celých 392 stránek se v knize jen soutěží, opravdu jsem si ze začátku knihy a po přečtení anotace myslel, že třeba bude 150 stran o soutěžení a pak se třeba dostanou na Eden. Ne, po celou dobu se v knize soutěží, ale je to zase plné akce a zvratů, což se mi hodně líbilo. 

V knize jsou takové tabulky, kde je napsané pořadí a body jednotlivých hráčů a já jsem měl vždy potřebu se podívat na několik stran dál, v jakém bude hlavní hrdina pořadí. Tohle, že se dívám dál, jak to dopadne, se mi ještě nikdy nestalo. Takže je děj opravdu hodně napínavý a ke konci jsem se ani nestíhal dívat na další tabulky, jaká tam byla akce! 

Některé postavy jsem měl rád, některé jsem nenáviděl. (Jak už to v knihách bývá...) Jak už se asi domníváte, tak žádnou velkou romantiku v knize nečekejte, ale něco tam je. Já romantiku v knihách moc nemusím, ale tady byla taková nepatrná, takže mi to nevadilo. (Třeba Dvůr trnů a růží byl takový průměr a to jen díky té romantice.)

Kniha se mi opravdu moc líbila a těším se na pokračování, které má vyjít už na podzim! Takže jsem na 2.díl hodně zvědavý a doufám, že bude ještě lepší než 1.! Knihu hodnotím 4,5/5.

© 2021 Všechna práva vyhrazena. Bookbypatrik (Patrik Kříž) 
Vytvořeno službou Webnode Cookies
Vytvořte si webové stránky zdarma! Tento web je vytvořený pomocí Webnode. Vytvořte si vlastní stránky zdarma ještě dnes! Vytvořit stránky