RECENZE: Oba na konci zemřou

14.02.2019

Ahoj, knihomolové! Je tu nová recenze na knihu Oba na konci zemřou od Adama Silvery. Kniha se mi moc líbila a doufám, že si ji třeba na moje doporučení přečtete. Dnes jsem také zjistil, že kniha Oba na konci zemřou bude seriál. Takže doufám, že seriál bude stejně dobrý jako kniha a moc se na něj těším. 

Oba na konci zemřou 

Autor: Adam Silvera 

Nakladatelství: CooBoo

Počet stran: 352

Rok vydání: 2018 

Moje hodnocení: 5/5

ANOTACE 

Když Mateovi zazvoní těsně po půlnoci telefon a dozví se, že tento den bude jeho poslední, najednou neví, co dělat. Rufusovi zazvoní telefon se stejnou zprávou, právě když se pere s novým klukem své expřítelkyně. Rufus už ztratil celou svou rodinu, a tak ví, jak to s telefonáty chodí. Ale ani tak to není snazší. Kluci se neznají, ale rozsudek smrti je svede dohromady. A tak se společně vydávají na své poslední dobrodružství... 

---------------------------------------

Všichni říkali, že Oba na konci zemřou je skvělá. A ano, měli pravdu! Káždou stránku knihy jsem ''hltal'' a nemohl jsem ji odložit. Kniha je hodně čtivě napsaná a jsem rád, že jsem si Oba na konci zemřou přečetl. Myslím si, že to není ta kniha, na kterou hned zapomenete a už nepřečtete. Já si knihu určitě přečtu ještě několikrát. Knihu na konci roku zařádím za nejlepší knihy roku 2019. Taky mě překvapil spoiler v názvu a na konci jsem byl hodně smutný. 

Poslední den Rufuse a Mattea byl hodně zajímavý a přišlo mi, jak kdybych ta dobrodružství s nimi prožíval taky. Hodně se mi líbí nápad autora, že vymyslel Hodinu Smrti, ale já bych Hodinu Smrti v našem světě nechtěl. Také se mi líbilo, že svůj poslední den Rufus a Matteo neprožili sami a že tam s nimi byli i jejich nejbližší kamarádi. To jediné co mi v knize vadilo, tak bylo to, že bych se chtěl dozvědět, co se stalo s Matteovou matkou, protože co se stalo s Rufusovou rodinou bylo v knize napsané. (Doufám, že jsem jméno Matteo sklonil správně). A taky doufám, že jsem zmínku o jeho mamce napřehlédnul. 

Moc vám knihu doporučuji a jestli jste ještě knihu nečetli, tak si ji určitě přečtěte! Skvělý příběh, který vás dojme. Já se na další knihu od Adama Silvery moc těším a doufám, že si ji přečtu. Knihu Oba na konci zemřou hodnotím 5/5. 

Já doufám, že si knihu na moje doporučení přečtete a budu rád za každý komentář pod článekem! A ještě mě napadá, že bych mohl napsat článek o mých nejočekávanějších knihách tohoto roku. Chtěli by jste? A taky bych vám chtěl moc poděkovat za odběr novinek z článku do vašeho E-mailu! Pokud i vy by jste chtěli odebírat novinky z článku, tak klikněte na Úvod a na konci stránky se k odběru můžete příhlásit. 

© 2021 Všechna práva vyhrazena. Bookbypatrik (Patrik Kříž) 
Vytvořeno službou Webnode Cookies
Vytvořte si webové stránky zdarma! Tento web je vytvořený pomocí Webnode. Vytvořte si vlastní stránky zdarma ještě dnes! Vytvořit stránky