RECENZE: Pokoj zázraků

07.02.2019

Ahoj, knihomolové! Je tu nová recenze na knihu Pokoj zázraků. Ale taky je tu na blogu novinka. Když půjdete do Úvodu tady na blogu tak úplně na konci stránky se můžete příhlásit k odběru článků. Takže vám do mailu bude chodit každý nový článek. Budu moc rád, když se k odběru článků přihlásíte.

Pokoj zázraků

Autor: Julien Sandrel

Nakladatelství: Motto

Počet stran: 253

Rok vydání: 2018

Život Thelmy naplňuje její práce a péče o dvanáctiletého syna Louise. Všechno se ale změní, když Louise srazí auto.

Prognóza není dobrá - Louis je v kómatu, a pokud do čtyř týdnů nenastane zlepšení jeho stavu, bude odpojen. Thelma se vrací z nemocnice naprosto zdevastovaná. V zoufalství se uchýlí do synova pokoje a tam náhodou objeví jeho deník, ve kterém má zapsaný seznam "zázraků", tedy zážitků, které by rád jednou prožil.

Thelma se rozhodne, že mu všechny zázraky splní. Možná když Louis uslyší o dobrodružstvích, která na něj ve světě čekají, uvědomí si, jak je život nádherný, a třeba mu to pomůže s návratem do života. A pokud Louis po čtyřech týdnech zemře, alespoň skrze ni prožije život, po jakém toužil. Ovšem není snadné naplnit sny teenagera, zvláště když je člověku čtyřicet let...

--------------------------------------

Pokoj zázraků byla oddechová kniha, kterou jsem měl přečtenou za jeden den. Je hezké číst, co udělá všechno matka pro svého syna, aby se probudil. Ať už to je let do Tokia, kde musí dělat šílené věci nebo třeba uběhnout The Colour Run. Taky se mi líbilo, jak byly v knize popsané myšlenky Louise v kómatu. Všechny city, které si matka Louise prožívá, jsou napsány opravdu skvěle. Příběh se odehrává ve Francii, ale nečekejte žádnou romanťárnu! (Možná jen opravdu hodně málo.) Také se mi líbilo, že Thelma neprožívá všechna přání Louise sama. Také jako hlavní myšlenka knihy bylo, že nám někdy život utíká hodně rychle a my si nevážíme dalších lidí kolem sebe... Autor knihu napsal z pohledu ženy a za toho ho opravdu obdivuji. Kniha Pokoj zázraků byla autora prvotina a myslím si, že se mu povedla fakt dobře. Moc se těsím na jeho další knihu!  Pokoj zázraků vám teda moc doporučuji a můžete mi do komentářů napsat, jestli si ji třeba na moje doporučení přečtete. Knihu hodnotím 4/5

Doufám, že se vám recenze líbila a budu rád za každý komentář! A třeba i odběru novinek do e-mailu.