RECENZE: Přežiješ?

29.07.2019

Ahoj, knihomolové! Je tu nová recenze, a to na knihu Přežiješ? od české autorky Kláry Kakáčkové. Autorce moc děkuji zaslání knihy. 

Přežiješ? 

Autorka: Klára Kakáčková

Nakladatelství: Formal Group

Počet stran: 112

Rok vydání: 2019

Moje hodnocení: 4/5

ANOTACE

Rozhlédni se kolem. Co kdyby právě teď nastala zombie apokalypsa? Jsi připraven, nebo bys netušil, co dělat? Zahraj si s autorkou hru na: Přežiješ?

Vžijte se do role pětadvacetileté dívky z poklidného městečka Trevit, která bydlí sama v přízemním bytě panelového domu. Je zasnoubená s Markusem, ale svou povahou i vzhledem je mu naprostým protikladem. Ovšem pozor! Její povaha, úvahy a rozhodnutí jste nyní vy! Na každou situaci v knize je pouze jedno správné řešení. Uvidíme, zda přežijete.

----------MŮJ NÁZOR-----------

Tahle knížka je super. Přečetl jsem jí za jeden den, protože má malý formát a docela málo stran. Jak jsem se dozvěděl, kniha je gamebook, což vlastně znamená, že čtenář posunuje děj podle toho, jak se rozhodne, ale stejně příběh pokračuje tak, jak ho autorka napsala. Mně to nevadilo, bylo to zase něco jiného, co jsem ještě nečetl. Taky by mě ale zajímalo, co by se stalo, kdyby se hrdinka rozhodla jinak. Zase mi ale líbilo, že autorka napsala, proč si hrdinka vybralu tu možnost. 

Příběh byl opravdu hodně čtivý, a chtěl bych knihu ještě delší, protože mě opravdu hodně bavila. Doufám, že za chvíli vyjde i druhý díl. 

Tento měsíc jsem už přečetl druhý horor, a překvapivě se mi obě dvě knihy líbily, tak třeba začnu číst tento žánr více. 

Knížku Přežiješ? opravdu doporučuji. Napínavé, dobře napsané, zase něco nového, co ještě na české scéně knih nebylo. Pokud máte rádi horory, zombie, tak je to knížka pro vás. Já ale taky neměl rád horory, a tuhle knihu si oblíbil, takže se bude možná líbit i nečtenářům hororů. Knihu hodnotím 4/5 a autorce moc děkuji za zaslání knihy. 



© 2021 Všechna práva vyhrazena. Bookbypatrik (Patrik Kříž) 
Vytvořeno službou Webnode Cookies
Vytvořte si webové stránky zdarma! Tento web je vytvořený pomocí Webnode. Vytvořte si vlastní stránky zdarma ještě dnes! Vytvořit stránky