RECENZE: Příběhy na dobrou noc pro malé rebelky

01.02.2019

Ahoj, knihomolové! Je tu další recenze a tentokrát na knihu Příběhy na dobrou noc pro malé rebelky. 

Příběhy na dobrou noc pro malé rebelky 

Autorky: Elena Favilli a Francesca Cavallo 

Nakladatelství: Albatros 

Počet stran: 224

Rok vydání: 2018

Moje hodnocení: 4/5

ANOTACE 

Sto krátkých příběhů vypráví životní osudy stovky mimořádných žen z minulosti i současnosti. Umělkyně, sportovkyně, vědkyně, političky a další velké osobnosti, které se nesmazatelně zapsaly do historie, inspirují malé i velké čtenáře snít velké sny. Seznámíte se s královnou Alžbětou I., módní návrhářkou Coco Chanel nebo s tenistkou Serenou Williams. Každý medailonek navíc doprovází celostránkové portréty od šedesáti výtvarnic z celého světa.

------------------

Tak těchto 100 příběhů vyjímečných žen mě hodně bavily! Hezká oddechová knížka, kterou jsem měl za chvíli přečtenou. Portréty, které malovali výtvarnice po celém světě, byly fakt pěkné. I když byla kniha napsaná tak, aby ji menší děti pochopily, tak mě to ve čtení neodradilo, ale kdyby příběhy těch 100 žen byly více rozepsané, tak by mi to vůbec nevadilo. Knížka se mi moc líbila a teším se na 2.díl, který si musím koupit hlavně protože tam je autorka Harryho Pottera J. K. Rowlingová! Knize dávám 4/5



Doufám, že se vám recenze líbila a budu rád za každý komentář! Jestli jste četli Příběhy na dobrou noc pro malé rebelky, tak mi můžete do komentáře napsat, jak se líbila vám. 

© 2021 Všechna práva vyhrazena. Bookbypatrik (Patrik Kříž) 
Vytvořeno službou Webnode Cookies
Vytvořte si webové stránky zdarma! Tento web je vytvořený pomocí Webnode. Vytvořte si vlastní stránky zdarma ještě dnes! Vytvořit stránky