RECENZE: Renegáti

Autorka: Marissa Meyer

Nakladatelství: Egmont

Počet stran: 508

Rok vydání: 2018

Moje hodnocení: 5/5

O ČEM KNIHA JE?

Renegáti jsou syndikát lidí s neobyčejnými schopnostmi. Vynořili se z trosek zničené společnosti a zavedli znovu řád tam, kde dosud vládl chaos. Jako obhájci práva a spravedlnosti jsou pro všechny symbolem odvahy a naděje. Výjimkou jsou zločinci, které kdysi svrhli. Nova má důvod Renegáty nenávidět a touží po pomstě. Jenže na cestě za svým cílem potká Adriana, který je Renegát. Dosáhne Nova nakonec své pomsty?

---------------------------------------------

,, Kdo se ničeho nebojí, nemůže být statečný.''

Kniha je skvělá. Je hodně čtivá, už po pár stránkách jsem nemohl přestat číst. Asi už víte, že jsem od stejné autorky poslouchal audioknihu Cinder a ta je stejně skvělá jako Renegáti. Kniha je plná akce a je to hodně napínavé. Některé scény byly tak napínavé, že jsem nemohl přestat číst, autorka píše hodně dobře. Konec jsem nečekal, ale asi chvilku před koncem jsem uhádl, co se na konci stane. Jediné co mi v knize vadilo, byly chyby v textu. Několikrát tam bylo vynechání písmen. Např. místo Nova tam bylo Noa, ale určitě chyby v textu neovlivnily mé hodnocení. Když jsem se v Renegátech blížip ke konci, chtěl jsem,aby ještě kniha neskončila. (I když má 500 stránek.) Pokud máte rádi superhrdiny, tak se vám Renegáti budou líbit 100%.Kniha se mi moc líbila a těším se na 2.díl, který snad bude ještě lepší. Knihu hodnotím 5/5. Určitě si ji přečtěte, protože já ji zařadím za moje nejlepší přečtené knihy za rok 2019.

Megaknihy.cz je internetové knihkupectví, kde nejdete dobré knihy za dobré ceny. Na Megaknihy.cz se prodávají knihy všech žánrů a dokonce prodávají i knihy v anglickém jazyce! Já jsem si tam koupil moji nejoblíbenější knihu v angličtině a doufám, že ji co nejdříve přečtu, i když na knihu v Aj nemám odvahu. Kdyby to někoho zajímalo, tak kniha se jmenuje The land of stories. Takže kdo jste ještě doteď neznal Megaknihy, tak tam zkuste určitě nakoupit! Sepsal jsem zase co se mi na Megaknihy.cz hodně líbí.

+ Dobré a nízké ceny

+ Knihy i v angličtině

+ K balíku dostanete kalendář, samolepku a záložku! (Věci dostanete podle ceny objednávky)