RECENZE: S vědomím konce

09.02.2019

Ahoj, knihomolové! Je tu nová recenze na knihu S vědomím konce od autorky Molly Crow. Knihu si můžete zakoupit na stránkách autorky: https://www.mollycrow.cz Ještě chci autorce moc poděkovat za poskytnutí knihy k recenzi.

ELEMENT OHNĚ - S vědomím konce

Autorka: Molly Crow

Nakladatelství: Klika

Počet stran: 288

Rok vydání: 2017

Prožila už stovky životů, ale nikdy je vlastně opravdu nežila. Teď, v těle Sally Bakerové, má dost zabíjení a přeje si jediné: být normální. Jenže oheň v jejím nitru stále doutná a čeká na sebemenší zaváhání, aby lidstvu znovu ukázal svou sílu. Sally bude stát hodně sil udržet ho v sobě. A jako by už neměla dost problémů sama se sebou, potká Briana. Prvního muže, který v ní zažehne žár, jaký dosud nepoznala.

---------------------------------------

,,Nedokázala jsem si vzpomenout, proč jsem v minulých životech vždy prohrála.''

Kniha mě hodně překvapila. Autorka píše čtivě, takže jsem měl knihu přečtenou za 2 dny. Taky se mi líbily věty psané kurzívou. Asi jste si všimli, že já romantické knihy nečtu. Ale tady mi to nevadilo! (I když romantická linka byla po celou dobu knihy). Prvních 100 stran je v knize seznamování Sally s Brianem, pak přijde velká akce a konec jsem vůbec nečekal. Doufám, že v druhém dílu budou hodně využity schopnosti všech sester, protože schopnost Sally s ohněm mě hodně bavila. Kniha je hodně vtipná a musel jsem si vtipné poznámky Sally označit lepíky, protože takhle dlouho jsem se u knihy nenasmál. Sally si nebere s nikým servítky, ani s Brianem. Moc mi to nevadilo, ale někdy to už bylo trochu přehnané. Líbilo se mi, že Sally neměla telefon. Je to pro mě změna, když někdo v knize nemá moderní techniku a ještě ji úplně nesnáší. S vědomím konce vám ale moc doporučuji. Kdo má rád romantické knihy s prvky fantasy, tak se mu kniha určitě bude líbit. I když já nečtu romantické knihy, tak mě se líbila hodně. Hodně očekávám 2.díl a doufám, že vyjde co nejdříve. Ne webu autorky jsem si přečetl úryvek z 2.dílu a bude se odehrávat v Praze! Knihu hodnotím 4/5.

A mimochodem: NESNÁŠÍM BRIANA.

Doufám, že vás kniha zaujala! Budu rád i za každý komentář.