RECENZE: Strážci Aquaterry

09.08.2019
Ahoj, knihomolové! Je tu nová recenze, a to na knihu Strážci Aquaterry, kterou mi na recenzi poskytli Knihy Dobrovský. Knižku Strážci Aquaterry si můžete koupit na https://www.knihydobrovsky.cz/strazci-aquaterry-149377975

Strážci Aquaterry 

Autoři: Christian Humberg, Bernd Perplies

Nakladatelství: KingCool

Počet stran: 240 

Rok vydání: 2019

Moje hodnocení: 4/5

ANOTACE

Finn, který je stále smutný kvůli rozvodu svých rodičů, na své potíže úplně zapomene, když se na jeho prastaré datové brýle, které dostal od svého otce na svátek světů, přehraje Umělá Inteligence Omikron 1. Skutečné dobrodružství začíná, když se mu vzápětí snaží brýle ukrást obrovitánský zelený hmyzí zloděj na vznášející se motorce a někdo se pokusí nabourat do palubního počítače vznášejícího se taxi jeho táty. Finn, Anna a jejich nový kočičácký kamarád Tresk se snaží přijít na to, proč byl Omikron vytvořen a kdo se ho snaží pro sebe získat. Ať to stojí cokoli!

Tři přátelé musí proto ukázat nejenom svůj důvtip, ale i velkou odvahu a dokonce i Treskovy ostré drápy. V jejich pátrání jim nejednou pomůže sama Umělá Inteligence Omikron 1 a také limurská opička Heisenberg z aquaterrské zoo, o kterou se Anna stará. Během jejich pátrání se tři kamarádi seznámí s podsvětím Aquaterry a několikrát jim hrozí skutečné nebezpečí!

--------MŮJ NÁZOR-------

Jsem opravdu rád, když se knihy překládají do češtiny nejen z angličtiny, ale také třeba z jiných jazyků. Kniha Strážci Aquaterry je totiž přeložena z Němčiny. 

Knížka se mi moc líbila, je to oddechová fantasy, která se bude určitě líbit hlavně mladším čtenářům. Ze začátku jsem se trošku v příběhu ztrácel a nemohl jsem se začíst, ale pak se to zlepšilo. Příběh mě hodně bavil. Taky se mi hodně líbilo, že se v knize objevují i nové, zvláštní bytosti, světy a města.

Knížku doporučuji hlavně mladším čtenářům, ale podle mě si jí může přečíst kdokoli. Moc se těším na další díl, který snad bude brzy přeložen. Strážce Aquaterry hodnotím 4/5. Moc děkuji obchodu Knihy Dobrovský za poskytnutí knihy na recenzi. 


© 2021 Všechna práva vyhrazena. Bookbypatrik (Patrik Kříž) 
Vytvořeno službou Webnode Cookies
Vytvořte si webové stránky zdarma! Tento web je vytvořený pomocí Webnode. Vytvořte si vlastní stránky zdarma ještě dnes! Vytvořit stránky