RECENZE: Tři temné koruny

13.04.2019

Ahoj, knihomolové! Dnes je tu nová recenze na knihu Tři temné koruny, kterou jsem dostal v  rámci knižní štafety od @sberatelka.knih. Jestli ještě nevíte, co je knižní štfeta (což podle mě víte, protože štafeta proběhla po celém Instagramu), tak vám štafetu vysvětlím. Jedna kniha se posílá mezi třeba čtyřmi knihomoly a každý do knihy píše, vyznačuje zvýrazňovači a lepíkuje. A já jsem měl tu možnost u Kačky ze @sberatelka.knih. Tak až někdo bude knižní štafetu uspořádávat, tak se určitě zapojte!

Tři temné koruny

Autorka: Kendare Blake

Nakladatelství: Fragment

Počet stran: 424

Rok vydání: 2019

Na ostrově Fennbrinu se v každé generaci rodí trojčata - tři královny, rovnocenné dědičky trůnu. Mirabella ovládá živly. Lusknutím prstů dokáže přivolat dusivé plameny nebo prudkou bouři. Katharina může pozřít nejprudší jedy, aniž by ji zabolelo břicho. Arsinoe umí vykouzlit nejrudější růži a zkrotit i ty nejkrvežíznivější šelmy. Každá z nich je jedinečná, ale jen ta nejlepší může získat korunu. V den jejich šestnáctin proto začíná souboj. Nebude mít vítěze ani poražené. Hrát se totiž bude na život a na smrt...

--------------------------------

Kniha se mi líbila. Byla čtivá a byl jsem až do konce zvědavý, která krláovna nakonec teda se tou královnou stane. No, asi si myslím, že si hodně dalších věcí autorka nechala do druhého dílu. Celou dobu knihy jsem se bál strany 200, a pak jsem si celou stranu 200 přečetl a chtěl jsem knihu vyhodit z okna😂 Opravdu, ten milostný trojúhelník byl fakt hrozný. Viděl jsem několik recenzí na tuto knihu a hodně lidem vadila postava Jules, ale mě nevadila, za to mě hodně vadila kněžka Luca a Genevieve. Kniha mi přišla docela drsná, protože si tam ty lidi pořád ubližovali. Ať už to byla probodnutá ruka nebo samé vykloubení ramene. Už mi to někdy vadilo. Na všech třech krláovnách mi záleželo a nechtěl jsem, aby se jim něco stalo. Kniha mě hodně bavila a těším se na další díl. Knihu hodnotím 4/5.