RECENZE: Upřímnou soustrast

22.05.2019

Ahoj, knihomolové! Je tu nová recenze na knihu Upřímnou soustrast! Knížku si můžete koupit na https://www.knihydobrovsky.cz/uprimnou-soustrast A jestli si jí váháte koupit, tak snad vás svou recenzí nalákám, i když nějaké připomínky ke knize mám. 

Upřímnou soustrast 

Autor: Guillaume Bailly

Nakladatelství: Kontrast 

Počet stran: 314

Rok vydání: 2019

Moje hodnocení: 4/5

ANOTACE 

Tato kniha je souborem krátkých vyprávění zaměstnance pohřebního ústavu ve Francii. Historky vycházejí ze skutečných událostí v autorově každodenní praxi, ať už při organizování či vykonávání smutečních obřadů. Během pohřbů se může stát spousta nepředvídatelných věcí. Zvonící telefon je běžný, ale co takhle obří stavební jeřáb při ukládání rakve nadměrného nebožtíka nebo náhlé výkřiky z otevřeného hrobu? I zkušený funebrák často kroutí hlavou nad neuvěřitelnými reakcemi a chováním pozůstalých, kteří jsou bezradní, rozhazovační, někdy dokonce i agresivní. Dojmout či rozesmutnit nás může obětavost některých příbuzných, ale i těžké osudy lidí, které denně potkáváme, aniž bychom si uvědomovali, co prožívají. Četba této knihy nás často přivádí k zamyšlení nad vlastní lidskostí i (ne)lidskostí ostatních.

---------------------------------------

Upřímnou soustrast je moje první humorná kniha a jsem rád, že jsem si ji přečetl. Kniha je hodně čtivá, protože má krátké povídky a ještě jsou příběhy dobře napsané, takže vás to nutí pořád číst dál a dál. I když jsem se zasmál u málo povídek, tak jsem se dozvěděl spoustu nových informací o povolání funebráka a dalších věcí spojené s tím. Pokud ale opravdu máte rádi černý humor a nevadí vám psaní o mrtvolách, tak je knížka opravdu pro vás a rozhodně by jste si ji měli přečíst, ale pokud vám vadí takové čtení o pohřbech a nemáte rádi černý humor, tak to nečtěte. Mně tyto věci nevadí a proto jsem dal i kladné hodnocení, i když jsem se u toho nesmál tak hodně. U některých příhod jsem byl i docela smutný, ale i to byl podle mě záměr autora. 

Některým situacím, které se autorovi nebo jeho kolegům stali, jsem nechtěl ani uvěřit. 

Knížku, která by se zabývala pohřby a dalšími věcmi okolo, jsem ještě nečetl a hlavně o žádné takové knize ještě neslyšel, takže jsem rád, že se i taková originální kniha přeložila do češtiny. 

Proč jsem dal knize 4/5?

 + Originální, zajímavá kniha. ⭐

+ Čtivé, krátké kapitoly/povídky. ⭐

+ Nové informace o povolání funebráka. ⭐

+ Šokující příběhy, graficky hezky udělaná kniha. ⭐

- Málo jsem se u ní nasmál, není to zase taková WAU kniha. 

Takže pokud máte rádi černý humor a chcete se dozvědět o tomto povolání více, určitě si knihu přečtěte! 

Můžete mi do komentářů dát vědět, jestli si Upřímnou soustrast přečtete/nepřečtete a proč. Mějte se hezky, těším se na další recenzi a Knihám Dobrovský moc děkuji. 




© 2021 Všechna práva vyhrazena. Bookbypatrik (Patrik Kříž) 
Vytvořeno službou Webnode Cookies
Vytvořte si webové stránky zdarma! Tento web je vytvořený pomocí Webnode. Vytvořte si vlastní stránky zdarma ještě dnes! Vytvořit stránky