RECENZE: Z kouře a kamene

Ahoj, knihomolové! Vítám vás u recenze na knihu Z kouře a kamene od Alžběty Bílkové. Doufám, že se vám recenze bude líbit!

Autor: Alžběta Bílková

Nakladatelství: Fragment

Počet stran: 334

Rok vydání: 2018

Moje hodnocení: 5/5

Morigan- nádherné, ale kruté město. Obyčejní smrtelníci zde žijí po boku nadpřirozených bytostí Šerosvěta a pod přísným dohledem čtyř vládců města. Když se jeden z nich objeví na prahu domu Carys Obelové a zemře ji v náručí, dívka netuší, že tenhle okamžik ji zásadně změní život. Může se totiž stát jeho nástupkyní - nositelkou titulu paní kouře a kamene. Aby titul získala, musí však podstoupit těžkou zkoušku od ostatních pánu města.

HODNOCENÍ

Další česká fantasy kniha, která se mi hodně líbila. Po celou dobu knihy se střídá pohled několika postav z jiného kouta Šerosvěta, takže mi to pomohlo se ve světě lépe zorientovat. Hlavní hrdinka Carys si na nic nehrála a byla to společně s Marou moje oblíbená postava. Jediné co mi trochu vadilo, že byly v knize hodně dlouhé kapitoly. Styl psaní autorky se mi hodně líbil, je vždy znát když se kniha vydá u nás v Česku nebo je přeložená z jiného jazyka. Závěr a zvrat knihy na konci byl zajímavý a moc se těším na druhý díl, který si už za chvíli přečtu. Knihu Z kouře a kamene vám moc doporučuji! Knihu hodnotím 5/5.

Na mém Instagramu @bookbypatrik jsem vytvořil hashtag #zaceskeautory, kam já a ostatní přidáváme knihy od českých spisovatelů, tak taky nějaký příspěvek s tímto hashtagem můžete přidat! Doufám, že se vám recenze líbila.