Skvělá Česká fantasy RECENZE: Freya 1 Ve stínu moci

20.08.2019

Ahoj, knihomolové! Je tu nová recenze, a to na knihu Freya Ve stínu moci od české autorky Terezy Richter. Doufám, že vás kniha zaujme, a třeba si jí na moje doporučení přečtete. Za zaslání knížky moc děkuji autorce. 

Freya 1 Ve stínu moci 

Autorka: Tereza Richter 

Nakladatelství: TIGRIS 

Rok vydání: 2017

Počet stran: 314

Vazba: paperback

Moje hodnocení: 4,5/5

ANOTACE

Poznejte nový svět... Svět kouzel a tajemství... Svět plný strachu, nenávisti i lásky... Svět v samotném srdci mafie... Svět ve stínu moci...
Seznamte se: Freya Leway, Jack Black, Vincent Grant, Johny García a další...
Strhující příběh od autorky Terezy Richter o krásné dívce, jež měla spasit svět. Spásu však potřebuje ona sama, obklopena nelítostnými muži gangsterského města Darkhills...
Dar či prokletí? Pravda či lež? Přítel či nepřítel?
Jak dopadne boj s mocí, se Stíny i s vlastním přesvědčením?

-----MŮJ NÁZOR------

Abych řekl pravdu, tak jsem od knihy neměl velká očekávání, ale po pár kapitolách jsem si knihu moc oblíbil. Skvělý svět, postavy i děj. Autorka napsala knihu velmi čtivě a zajímavě. Je to autorky prvotina, ale mně přišlo, jako kdyby už měla za sebou napsáno několik knih. Knižka má velice zajímavý námět a konec mě zdrtil! Už se nemůžu dočkat druhého dílu, jak bude příběh dále pokračovat. V knize najdete i velice pěkné ilustrace, které nakreslila sama autorka! Víc se mi líbila druhá polovina knihy. Podle mě Freya rozhodně stojí za přečtení a hodnotím jí 4,5/5. Když už jsem u tématu českých autorů, tak bych vám chtěl hodně moc poděkovat za používání hashtagu #zaceskeautory na Instagramu. Je tam už přes 500 příspěvků, což je prostě skvělé. 



© 2021 Všechna práva vyhrazena. Bookbypatrik (Patrik Kříž) 
Vytvořeno službou Webnode Cookies
Vytvořte si webové stránky zdarma! Tento web je vytvořený pomocí Webnode. Vytvořte si vlastní stránky zdarma ještě dnes! Vytvořit stránky